tisdag 17 februari 2009

Fernando Stern!

Hej igen!

Nu tycker jag vi måste få börja skälla lite på min medbloggare Alexander, han har inte bloggat på läääääänge nu, jag har tom skrivit nästan mer än honom nu.. Jaja, han kommer nog så småningom.
Varje tisdag vid den här tiden brukar jag och Thimea alltid vara på spinning på Tenton, min mamma håller nämnligen pass där så vi brukar passa på. Det är faktiskt ganska trevligt, speciellt att basta efteråt, det är bäst! om ni undrar varför jag inte är där idag så är det för att jag har ont i halsen och huvudet och det känns onödigt att bli ännu mer sjuk. Thimea skulle också inte åka för att hon hade ramlat och slagit svanskotan, ajaj!

På fredag börjar Umefolk och varje år längtar jag, Alexander och Thimea så det är det ända vi kan prata om men nu iår är det något extra så jag och Thimea är nog kanske liite mer peppade än Alexander för vår älskade
FERNANDO STERN kommer till Umefolk! Han är typ den unerbaraste musikern! I oktober hade vi workshop tillsammans med honom och en annan kille och det var helt sjukt kul sen efteråt så spelade vi med dom på Schmäck och det blev succé! ( för er som inte vet så spelar jag och Thimea fiol i Appendix! ) . Efter denna succé så blev det alltså så att dom ska få komma till Umeå igen nu på Umefolk och vi ska ha workshop med dom på torsdag innan spelningen med dom på fredag på umefolk! Det kommer bli helt unerbart så det är bara att komma!


Här ser ni då Fernando Stern, ni måste ju se hur fin han är! Han är underbar!

KOM PÅ UMEFOLK OCH SE! ( Modeinriktad är han också! )


Puss!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar