måndag 2 februari 2009

Tillbaka!

Hej!

Ni får ursäkta min frånvaro, jag hoppas iallafall ni gör det. Jag har haft ganska mycket för mig på sistone, I onsdags blev min pojkvän påkörd så den dagen tillbringade jag på sjukhuset, på torsdagen for vi till Hemavan, jag, Nils och hans familj, sol och vindstilla nästan hela tiden! Sedan har jag haft historieprov, matteprov och imorgon har vi det första nationella provet i svenska! Roligt tycker kanske endel, segt säger jag.

Här ser ni en bild på tre modebloggare som för RIKTIGA modemissar!
Jag tror ingen av oss har gjort nån såhär stor modemiss om jag ska vara helt ärlig, det är ett under att jag bara vågar visa er men jag gör det för er skull-Mitt bästa råd till er som inte vill se ut såhär är ; Åk inte till Åre på klassresa och åk inte Zipline!
Förklaringen till denna utstyrsel är alltså att vi skulle hänga i ett rep och åka över såkallade "raviner" , som egentligen var små bergsskrevor.

På onsdag åker jag och Alexander till Jokkmokks marknad och ska tjäna pengar!

Ha det bra!

/ Katinka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar