onsdag 4 februari 2009

Jokkmokk - Nu börjar vi

Nu är vi på plats i Jokkmokk hos min (Alexanders) faster!
Vi kom hit vid 20.00-tiden efter åtta jävla timmar på olika norr och västerbottensbussar.
Katinka packade igår kväll och jag glömde att packa så jag fick improvisera imorse vilket resulterade i att jag blev lite sen till skolan men skit samma.
Jag hade packat kläder i min brors ryggsäck och hade någon bok också som råkade komma med..
Katinka däremot satte det säkra före det osäkra och pumpade upp en stor sportbag och en ryggsäck med .... KLÄDER!!!

Jag är ganska kluven i frågan om vem av oss som gjorde rätt, jag som tog lite kläder som jag vet att jag kommer att använda eller Katinka som bunkrade upp med kläder för en månad men då hon bara kommer att använda 10% om hon inte orkar byta en gång i timmen.
Vad tycker du? Vem gjorde rätt?

Nu ska jag peta mig lite i näsan så Katinka får ta över så länge..

Hejsan!

Alxander tog alltså med sig 3 t-shirtar, 1 par byxor, 1 PAR LÅNGKALSONGER ( han kan alltså inte ha dubbla... Ha! Då får han frysa ). Jag måste nog sova för att få smälta mina klädintryck från min kollega..

Nu är vi allså i Jokkmokk och imorgon börjar den stora marknaden! Vi har bestämt oss för att ta kort på främst dunjackor och publicra de fulaste sorterna till er, ( Alexanders faster får nog 1:a platsen) .

Nu ska vi avsluta förra årets fyrmannavist.

Ha det bra!

/ Katinka och Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar