måndag 23 mars 2009

Alexander

Hej!

Efter en mycket 0mväxlande dag med väder och vind så sitter jag nu här hemma vid datoren och ser att det är mycket soligt och fint ute nu helt plötsligt!

Jag kan faktiskt be om ursäkt för att jag glömde skriva att Alexander också skulle med till Peace and Love men det beror nog på att kag just var med Evelina och vi pratade och skrev praktiskt taget tillsammans men ALEXANDER SKA OC KSÅ MED TILL PEACE AND LOVE OCH VI TRE SKA DIIIT! :D Det kommer äga!


Just nu sitter Alexander bredvid mig och pratar om sin barndom och vilka lekar han och hans bror lekte och att de faktiskt hade utklädningskläder som var Väldigt modeinriktiga!






Här ser ni ett bevid på att Alexander ( och jag men jag råkar inte vara med på bilden) följer modet hela tiden!
Alexander med urkult t-shirt( helt underbar! ), snygg skjorta, hörlurar och ett par snygga jeans.
Matilda är förövrigt också väldigt snygg!


Kram!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar