lördag 7 mars 2009

Gällivareshopping!

Hej!

Hm, just nu funderar jag faktiskt på att ta över denhär bloggen till min egen, hehehhe!
Alexander skriver ju aldrig fast han lovar och han säger att han inte har tid men han har tid att gå in på apberget varje dag (?) Då borde han ändå kunna ägna 2 minuter och iallafall skriva hej på bloggen.. Jaja, vi får se hur det går.

Jag ju iallafall kvar i Gällivare och igår så gjorde jag och mamma vår vanliga lilla shoppingtur som vi alltid gör när vi är här och inköpen blev för mig två par byxor, ett par cheap monday ( FÖR BARA 100 KR) de var väldigt mycket förstora men det är skönt. De andra byxorna kostade bara 150 kr så allting blev billigt! Ett linne köpte jag också,(80kr), 2 sjalar (40 och 75 kr/st) en klänning som mamma betalade för hon kommer ovckså använda den( 400 kr)!

Hela kvällen igår var vi hos min morbror och kusinerna. Min äldsta kusin är 2 år och heter Alfred och min yngsta( Alfreds lillebror) fyller 1 år på måndag och heter Hugo!
Både är underbart söta och snälla, Alfreds största intresse är definitivt bilar och motorer och han äääälskar att rita sopbilar! Eller iallafall när någon annan ritar sopbilar.. Jag kan tillägga att Alfred nästan är mer teknisk än mig men det beror nog på att hans pappa jobbar på Expert och jag tillbringar ju min mesta tid till mode!

Idag ska jag kanske träffa Alfred en stund om han kommer hit till morfar ( hans farfar) och annars så ska jag nog kanske till mammas moster, som gör så underbart god mat!
Nu ska jag låna morfars badkar och ligga och filosofera en stund!

Kram!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar