fredag 6 mars 2009

Gällivaremode.

NU SKA ALEXANDER FÅ JÄTTEMYCKET SMISK!

Jag har liksom inte haft tillgång till internet förän idag jag har varit i Kittelfjäll och nu är jag hos min kära morfar i Gällivar ( som förövrigt är mycket modemedveten! )

Idag ska jag först möta mamma som kommer hit om 2 timmar ungefär med tåget och sedan ska vi väl kanske gå oh köpa nå kläder, tro det eller ej men jag köper ALLTID kl'der n'r jag är i Gällivare, mycket affärer kanske de inte har men de affärer de har är verkligen bra och har bnra kläder som man inte vill gå miste om. En speciell affär som jag verkligen måste hylla är JEANSGRUVAN. Där hittar man alltid ett par jeans eller en tröja eller vadsomhelst.
Sedan ska jag väl kanske få träffa mina kära kusiner, Alfred och Hugo också, Hugo fyller 1 år på måndag också så vi ska väl ha lite kalas och så! :)

Nu ska jag vara sovial med morfar min, Vi hörs!

Kram!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar