söndag 22 mars 2009

Katinka har något emot mig?

Nejmen jag har fått väldigt obehagliga hintar av Katinka under ett långt tag.
Först trodde jag att hon bara var sur på mig för att jag har ett liv och därför inte kunde blogga varje dag men nu kommer hintarna tydligare och tydligare.

Som ni läste så skrev Katinka att hon och Evelina till Peace and Love nu i sommar och det är väl bra men hon glömde (?) att jag också ska dit..
Jag borde väl släppa det som ett misstag men det här är inte första gången det hände!
När det blev officiellt att vi ska på USA-turné i Oktober så skrev Katinka "Jag och Thimea ska till USA!!!"
Just det, inte ett ord om min existens trots att jag ska dit minst lika mycket som Thimea, det är tillochmed inte säkert att Thimea ska med!

Nej! Jag ska på många ställen som Katinka också ska på, som Peace and Love!

På förra Peace and Love var det många bra artister men den bästa var inte en av de mest kända.
Enligt säkra källor var en tjock reaggetysk med artistnamn "Jondo" (bilden) den absolut bästa artisten på PaL.
Iår lär Lars Winnerbäck däremot nog bli höjdpunkten då han spelar tre gånge på samma festival! En gång med sitt rockband, en gång med sitt aukustiska band och en gång med sitt stora band!
Däremot kommer jag ock Katinka (och Evelina och Thimea) kanske inte att träffas så mycket när jag nu har sålt både kropp och själ till arrangörerna i 24h!

Men nu älskar nog Katinka mig som vanligt igen.
Jag har både bloggat och ringt och snackat mig till att Johannes ska barnvakta våran klass mellan Torsdag och Fredag!

Solong sålänge!

//Alexander

1 kommentar:

  1. det är väl klart at katinka har nåt emot dig du är ju en pain in the ass...förresten vad ska du till USA och göra där kan man ju bli skjuten!

    SvaraRadera