söndag 22 mars 2009

Sommar

Hej!

Ännu en solig och underbart fin dag är här men jag sitter inne och är verkligen sjukt opeppad på allt nu, jag vill bara ha sommar och kunna leva livet. Jag och Evelina ska till Peace and Love i sommar och se Lasse! Det är bara så sjukt underbart så jag sitter här för mig själv på mitt rum och lyssnar på Lars Winnerbäck, det går liksom inte att sluta när man väl har börjat!
Jag känner på mig att den här sommaren kommer att bli bra, det kommer bli den bästa smmaren på länge!

När jag ändå är igång och sitter och tänker på somamren så kommer alltid alla underbara och fina minnen från Urkult upp!

Den här bilden är tagen första natten på Urkult.
Vi satt i vårat tält och plötsligt så hörde vi sång och musik så vi följde sången och hittade de här tre skönsjungnde killarna!

Vi satt och sjöng långt in på natten och hade en underbar start på Urkult!


Det är så underbart vackert i Näsåker, det går inte att komma ifrån!
Det här var utsikten från vårat tält, helt och hållet underbart!


Kram!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar