lördag 21 mars 2009

Oskar!

Hej!

Här ser ni en som helt och hållet håller modet i alla väder!

Oskar Lundberg, han kom till våran klass i 7an och började att vara ganska tystlåten sen så har han kommit fram mer och mer och tar ganska mycket plats i klassen nu om man ska vara ärlig, han är en ganska slapp och glad kille. Han specialitet är Guitar Hero på hans mobil, som han spelar dagarna i ända, alltid med mobilen i högsta hugg ( inte aölls diskret) på lektionerna, lärarna har nog gett upp hoppet om att han ska bättra sig så de orkar inte säga till honom längre.
Jag har förövrigt också fått upp ögonen för hans spel och lånar hans kära mobil såfort jag får chansen!
Den här bilden på Oskar är tagen i torsdags när vi hade friluftsdag med skolan och jag spenderade faktiskt praktiskt taget hela dagen med honom, jag kunde itne slita mig från honom när jag såg hur otroligt snygg han var med sin overall, halsduk, snygg hjälm och han är faktiskt riktigt bra på slalom också!
Oskar är också en väldigt snäll och fin pojke, om du går kvar på waldorf på gymnasiet lovar jag att vi kommer ha kul!


Ni får ursäkta att vi inte har skrivit så mycket men jag ade faktiskt tagit förgivet att Alexander hade skrivit någonting under dehär dagarna men nu har jag kommit på att han har bara skrivit de dagarna jag har sagt åt honom att skriva på bloggen sen föera månader tillbaka så jag får väl hålla på och tjata och tjata varje dag till vidare om jag itne ska ta över den här bloggen till mig själv! hehe :)



Jag slutar med en lite egobild bara för att visa min mössa som jag faktiskt har blivit väldigt kär i på sista tiden, jag kommer sakna min mössa väldigt mycket när det blir sommar och för varmt att ha den!



Kram!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar