tisdag 10 mars 2009

Vinter och Fanskap

Sådärja! Nu får jag faktiskt till ett inlägg men som Katinka har uppmärksammat oss alla med så var det faktist ett år sedan jag skrev, tyvärr. Först och främst vill jag bara flika in med att årets Umefolktröjor är den snyggaste upplagan någonsin!

Dock så får den svartlila tröjan ett stort minus för att det inte är någon logga på framsidan av tröjan utan bara på armen och ryggen. Tröjan får tre M (MMM) för designen och ett plus för känslan man har lyckats få in i den. Kort fattat: MMMM

I onsdags så såg jag tre avsnitt av "I Ditt Ansikte" som har gått på femman tidigare där bland andra Magnus Betner medverkar och efter att ha sett detta kände jag mig så inspirerad av honom, så radikal så jag kan nu erkänna för världen att jag hatar vintern just nu!
Fyfan alltså vad jobbigt det är med snö och slask och skit.
Men det värsta med vintern är att man inte kan bära de kläder man känner för, ni ser; Jag vill vara klädd i linne, shorts (med lite häng) och gympaskor men om jag skulle förverkliga min dröm så skulle jag bli djupfryst innan jag hinner säga flaska om jag skulle gå ut.
Vintern är kanke lite mysig och rolig men mest av allt är den begränsande och obehaglig!

Nej, fyfan för vintern och snön. Det var kul i början men nu är jag bara så jävla trött! Om två månader är det maj, det är bara att härda.

Tills dess, får vi värma oss på annat sätt!


//Alexander

2 kommentarer:

  1. eeeeeeeeey, jag får köpalite av det där? :p

    SvaraRadera
  2. är det där det senaste?

    SvaraRadera