onsdag 18 mars 2009

Vår!

Hej!

Medan Alexander har tillbringat sin studiedag åt att spela Playing with fire och wow på datorn så har jag faktiskt utnyttjat den riktigt bra!

Jag vaknade 07.00 och cyklade hem från Nils för han skulle till tandläkaren och jag behövde komma hem och plugga så kändes det lika bra men jag hade faktiskt tänkt lägga mig och sova några timmar när jag kom hem igen men den härliga vårsolen och värmen fick mig att vara uppe!
Jag satte mig vid datorn och började skriva på svenskan och det gav resultat - efter några timmar var jag klar!
Då ringde Evelina och ville att jag skulle äta lunch med henne och Sofia så det blev lunch, gå omkring lite på stan och plugga vidare, nu med matten!
Det var verkligen helt underbart på stan, vårsol, mycket folk och bara såå mycket vårkänslor! Finns typ inge bättre än våren, eller jo, sommaren kanske men våren är något speciellt!

Två bilder på min älskade Sune i vårsolen!
hehe!










Nu ska jag snart äta och sen åka till farmor och räkna ännu mer matte!



/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar