tisdag 13 januari 2009

Fotbollsmode!


Hallå!
Det här är Theo!
Theo går i våran klass och är en allt igenom trevlig prick.

Mode, det är något han är intresserad av.

<----------Här är en bild på honom när vi laddar upp för Sverige-Grekland matchen Em 2008.

Jag och Theo drog ut till Coop Konsum och började införskaffa det nödvändiga.
Theo var då klädd i en svart T-shirt och i svarta shorts.
-"Perfekt!" sa jag.
Svart är nämligen JÄTTETRENDIGT!! SOMMAR SOM VINTER!!
Dessutom, som Theo sa:
-"Nu tror inte folk att jag hejjar på något speciellt lag så jag kan säga trovärdigt att jag hejjade på laget som vann efteråt!"
Klyftigt Theo, klyftigt..

Ps: Ett tips från Theo när du ska köpa öl!
Om du har ett sexpack med lättöl som Theo har här. Ta ut lättölen och stoppa in folköl.
Priset blir lättölpris men upplevelsen blir kanon!

Tack Theo för det förslaget! :D

Vi ses! //Alexander

1 kommentar:

  1. Det finns inget hjärta med svarta kläder när man ska se fotboll . Det ska vara rött vitt o svart man uniteds färger. chelseas svärger stinker ju blajja. Tack för en mycket bra blogg mvh connor ward aka THE RED DEVIL.

    SvaraRadera