torsdag 22 januari 2009

Upp till bevis!

Så, nu är det dags för redovisning...
Jag och Katinka har drivit bloggen i två veckor nu så nu är det dags att redovisa för våran lärare Henrik.
Jag är klädd i en T-shirt där det står "Jag gjorde DET på fem minuter", en lite kaxig stil som får folk att tänka till när de ser mig (tyvär är det Katinkas T-shirt) , dressmanbyxorna, de rosa långkalsongerna och mina hippiekalsonger håller än.

(Jag och Katinka inför redovisningen)


Katinka har på sig en blå "Peace"-tröja och en grön stortröja, byxorna är röda och hennes trosor får hon blogga om själv.

Våran lärare Henrik har ett par trendiga byxor och en grymt matchande mörkgrön tröja.
Grymt snitsig blandning och han har en frisyr som matchar mycket bra.
Han är lite dark idag, lite hemlighetsfull! Riktigt käckt liksom.

Nu ska vi allderles snart redovisa men det lär gå väldigt bra.

Jag och Katinka vet inte om vi ska fortsätta med bloggen efter det här.
Vad tycker ni? Komentera!

//Alexander

12 kommentarer:

  1. Ni kan ju inte sluta nu ffs. KOM IGEN !

    SvaraRadera
  2. nej! :* :) :* ;) :] ni är bäst, älskar allt ni gör! <3<3

    SvaraRadera
  3. Om ni slutar ska jag överväga samma sak som Carola gjorde.

    Tove

    SvaraRadera
  4. fortsätt för faan :_D

    SvaraRadera
  5. keep it up babe!
    KATINKAS t-SHIRT ÄR COOL FÖR DEN ÄR 100% EKOOOOLOGISK :D /veeen.

    SvaraRadera
  6. Jag gillare!, fortsätt förfan/elmer

    SvaraRadera
  7. Kom igen nu. Hur ofta får jag ett helt inlägg om mig själv (lite Einar i kanten) i någons blogg?! Jag är rörd. Fortsätt!

    /Kungens Drottning

    SvaraRadera
  8. vem är idioten som har satt denna skit som startsida på waldorf?

    SvaraRadera
  9. Det var en jävla tid sen ni uppdaterade!

    SvaraRadera
  10. Anonym sa...
    vem är idioten som har satt denna skit som startsida på waldorf?
    __________

    Kalexander

    SvaraRadera