torsdag 8 januari 2009

Skolarbete!

Hej!
Det här får bli ett skolabete av mig och Alexander, vi ska göra en modeblogg!
Vi ska hålla på med denhär i 3 veckor framåt och sedan får vi se vad som händer men när vi väl bloggar ska vi göra det med kärlek och glädje för eran skull!
Igår tänkte jag och Evelina att vi skulle börja med en lite mer feminin klädstil, typ tajta byxor osv men det sket sig när jag hittade min brors gamla byxor i källaren som han inte har använt på jättelänge så jag testade dom och lite tagomt stora byxor mpåste ju vara så underskattad av tjejer, det är så underbart skönt! Till min brors byxor som nog snart är mina tog jag två rosa långa linnen och en stor, röd tjocktröja och tillsist det viktigaste - långkalsonger och halsduk!
Snart kommer det lite bilder på mig och Alexander!

Vi hörs snart! Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar