tisdag 20 januari 2009

Ylletröja - Liten som stor!


Visst tycker man nu i efterhand att man hade fula kläder som liten?
Den här bilden är tagen i fjällen på mig och min bror Tim när vi var i fjällen med mamma och pappa.
När jag var liten var det alltid ylletröja, halsduk, långkalsonger och yllesockar som gällde. Min mamma använder dubbla långkalsonger även på sommarkvällar så lite av min kärlek till långkalsonger har nog hon hjälpt mig att skapa.

Jag saknar faktiskt alla mina mysiga ylletröjor som jag hade när jag var liten, jag minns speciellt en grå ylletröja som jag hade ärvt av min bror tror jag men från början hade den kommit från Island, den tröjan har jag upplevt många av mina barndomsdagar med. Här nedanför ser ni mig med min gra, stickade, sköna tröja.
På den här bilden gick jag i 3an.



Inget
går upp mot en stickad tröja en kall vinterdag!

Hejdå!

/ Katinka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar