lördag 10 januari 2009

En lördagsmorgon

Godmorgon!

Nu sitter jag här, en härlig lördagsmorgon, vaknade för ungefär 10 minuter sen men Alexander och Nils som ligger i min källare och snarkar glatt och vaknar nog inte på någon timma.

Jag sitter här i mina långkalsonger och en t-shirt från Umeå Waldorfskola. Jag måste bara säga en sak till er alla, långkalsonger! Det är det bästa som finns kalla vinter och höstdagar, tänk er att ha något mjukt, varmt och skönt mot benen och inte ett par iskalla jeans, och ni som verkligen måste ha tajta jeans, ta ett par tights istället för ett par slappa långkalsger, går exakt lika bra! Plus att när ni ska sova eller bara slappa hemma och tycker dedär hårda jeansen är ivägen behöver ni inte ta på av er och ta på er utan här är det bara att ta av jeansen och så har det skönaste som finns att gå omkring och slappa i! Långkalsonger.'

Nu ska jag gå och kanske försöka få killarna att sluta snarka!

Ha en bra lördag!

/ Katinka

1 kommentar:

  1. Perfekt med långkalsonger på sommaren, då biter inte myggen genom byxorna!

    SvaraRadera