fredag 9 januari 2009

Ledig fredag!

Åhh, äntligen fredag tänker ni alla.
Fredagar är möjligheternas dag för de flesta, ni ser:
Fredagar är inte helgdagar så affärerna har öppet, efter fredag kommer helg så man har inget att hinna upp till på morgonen efter, fredagsglass ( :D) och fredagsmode!

Fredagsmode, tänker ni säkert nu men sanningen är att det finns mode för alla dagar och alla aktiviteter.
Jag tillexempel ska ikväll sitta vid datorn och nörda mig och då tänker ni att jag ska äta popcorn och godis, sitta i kalsongerna och dricka jolt.
Nännemen, säger jag då. Att sitta i kalsonger framför datorn en fredagskväll är ett av de värsta modemissar här i västvärlden.
Kläderna jag väljer ikväll är dressmanjeans, en svart T-shirt utan tryck, rosa långkalsonger, röd stortröja, svarta strumpor, en s.k. "Bob Charlie"-mössa, ett par dödskallekallsonger av märket COMP och Voilà!
Perfekt trendiga kläder för en ensam fredagskväll.

Hare så gött!

//Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar